Followers

Monday, December 31, 2012

PROMOSI DISEMBER 2012~~

Assalamulaikum..(^_^)

**STICKY POST**

Dengan ini LS nak buat PROMOSI UNTUK BEUTSKIN ESSENCE. Juz untuk bulan Disember 2012. hehe Siapa-siapa yang baru nak mencuba BE ni..boleh lah try dengan harga serendah RM220 + Free poslaju + Auto keahlian. Jimat kan? Jimat duet + dapat BE dengan harga PROMOSI. 


PROMOSI HANYA BULAN DISEMBER 2012

RM220 + FREE POSLAJU + AUTO KEAHLIAN

PROMOSI TAMAT : 31 DISEMBER 2012

HUBUNGI SEKARANG HOTLINE LS : 0139831503 / 0137232416



5 FAKTOR UTAMA KECANTIKAN SEBENAR :-

1. Kecerahan Kulit - kulit kemerah-merahan
3. Memperbaiki Gen - menghalang sakit keturunan
4. Metabolik - Metabolisma stabil
5. Anti-Pengoksidaan - awet muda
6. Menganjalkan kulit luaran dan dalaman

Beutskin Essence dirumus dengan menggunakan ramuan platinum daripada esens tumbuhan yang unik dan digabung dengan penggunaan teknik ekstraksi supercritical CO2, berupaya menguraikan melanin dan pigmen kuning pada kulit dengan cepat demi memutihkan dan memperbaharui sel badan secara keseluruhan. Ia menggalakkan metabolisme sel dari dalam ke luaran supaya membolehkan badan menjadi lebih sihat dan memperolehi kulit yang lebih cerah. Ia juga membebaskan enzim-enzim aktif sel, berkesan untuk menghalang aktiviti penyahasilan dan meningkatkan tenaga sel supaya tisu kulit seluruh badan berfungsi dengan normal.

KESAN-KESAN SELEPAS PENGGUNAAN BEUTSKIN ESSENCE

3 hari :- Menstabilkan fungsi hati dan buah pinggang, kadar peneutralan toksin dalam badan meningkat dengan nyata sekali, kekangan kapilari darah meningkat, hemoglobin meningkat dengan nyata, ketidakseimbangan ’qi’ dan darah dapat diperbaiki dan memulihkan daya.

10 hari :- Keadaan fizikal bertambah baik, sebahagian toksin dalam hati, buah pinggang dan darah dapat disingkirkan, keupayaan anti-pengoksidaan dalam badan meningkat, kapilari darah menjadi lebih lembut, memulihkan dan meningkatkan kekenyalan dinding darah pada masa yang sama menyelaras fungsi ovari.

30 hari :- Toksin pada organ dalaman badan dapat disingkirkan lalu dipenuhi dengan bekalan nutrien yang diperlukan, keupayaan baik-diri kulit dipulihkan dan ditingkatkan, fungsi peredaran mikro pada kulit diselaraskan secara efektif.

60 hari :- Meningkatkan liang-diri kulit, keupayaan daya penahanan kulit meningkat, fungsi endokrin bertambah baik dan teratur, perubahan daripada kulit yang berwarna kuning gelap kepada kulit cerah berseri-seri.

90 hari :-Lebihan lipofusin dan radikal bebas dalam badan disingkirkan, sel-sel menjadi aktif dan keanjalan kulit dipulihkan lalu mengembalikan wajah yang cantik dan kelihatan muda.Penggunaan jangka masa panjang :- Metabolisme badan berada dalam keadaan peredaran yang baik, kulit menjadi lembut, licin, sihat, cerah, cantik dan sempurna.

SAMA-SAMA KITA CANTIK DALAMAN DAN LUARAN !! ^_^

Friday, December 21, 2012

SET BEUTSKIN ESSENCE + SNE + EXCEL TEA

Assalamualaikum.. (^_^)

Morning dan selamat berhujung minggu. Ok..kalini LS ada keluarkan set-set yang mana ada Pakej ADIRA -----> BEUTKSIN ESSENCE + SNE PIL + EXCEL TEA. Sesetengah cust nak try tapi at the same time dorang fikirkan duet and also keberkesanan produk ni. So..LS pun bercadang untuk keluarkan set-set ni dengan FREE POSTAGE lagi.  SO..jangan buang masa untuk grab this set. And semestinye berbaloi-baloi.. :)


SET A - RM100 FREE POSTAGE




SET B - RM180 FREE POSTAGE




SET C - RM250 FREE POSTAGE



Boleh contact 0139831503 untuk order.. :)

Wednesday, December 12, 2012

LIKE, SHARE AND WIN CONTEST

Assalamualaikum..(^_^)

Ok..harini LS nak umumkan yang kami pihak Lavender Beauty telah mengadakan contest LIKE, SHARE & WIN dimana seorang peserta yang bertuah akan mendapat 1 BOTOL FELINNA INCHLOSS LOTION dan PMCVC FELINNA VITAMIN C PLUS PURE COLLAGEN yang bernilai RM160! Haaaa..mana nak dapat hadiah best macam ni? hehehe  

Contest ni bermula sekarang dimana u olls hanya perlu LIKE our page LAVENDER BEAUTY then SHARE gambar di bawah ni. Seee..senang je kan?  Untuk lebih details :



2. SHARE this photo on your FB wall


Senang and mudah! hehe OK..selamat bercontest. Oh ye.. contest tamat 31 Disember 2012. 



JOM SERTAI RAMAI-RAMAI!! :)