Followers

Thursday, January 10, 2013

Pakej Kesedaran SNE Marketing

Assalamualaikum..(^_^)

Actually benda ni dah lama berlangsung. Tapi cumenye LS baru sempat untuk update. Padahal dah nak habis promosi dah pun ek.. ish-ish-ish..huhu Ok ..tanpa membuang masa.. dengan ini LS ingin inform kat u olls semua yg SNE Marketing ada buat PAKEJ PROMOSI KESEDARAN iaitu untuk memudahkan pengguna produk SNE. 

Apa yang paling bagusnya adalah promosi ini MENJIMATKAN. LS tekan kan lagi MENJIMATKAN!!.. ini disebabkan oleh..pembelian produk ni secara auto akan jadi AHLI + FREE POS and also JIMAT RM540 dari harga asal.. kenapa LS cakap cmtu?? Tengok pada gambar di bawah ye.. hehe 




U olls beli dengan harga RM1200 and dapat 10 kotak produk-produk ni semua.. termasuk lah  3 sne + 2 extea + 2 seabuck activ  aaaannnndddd u ollss boleh pilih nak tmbah dengan produk yang mana.. sama ada.. BE oe Artercadary or Rebond or Wis -D.. Semua boleh. And disarankan siapa yang nak stat berniaga amat bagus sekali guna pakej promosi ni ye..Sangat berbaloi.. :) Boleh kongsi dengan kawan-kawan, saudara-mara, adik-beradik untuk beli ni. Hanya RM1200 untuk 10 kotak. Amat lah rugi kalau tak grab this opportunity.

PROMOSI AKAN TAMAT 28 FEBUARI 2013. Still ada masa untuk beli and kumpul duet sementara promosi masih berjalan.. :)



UNTUK ORDER : 013-9831503 (SMS / WHATSAPP)

EMAIL : aireen1503@gmail.com

0 comments:

Post a Comment